måndag 25 januari 2010

Framåt och nedåt

Vart idag till VC och lämnade fasteprover. Min läkare vill kontrollera mina blodfetter blodsocker m.m Han tror att jag kan minska på en del av min medicin. Tro det eller ej idag så lyckades hon att få blod vid första försöket. Hon var väldigt noga med var hon satte nålen, och tog god tid på sig. Det var inte den ordinarie utan den som brukar vara utbytt varje gång man kommer dit.
När jag var klar där så bar det iväg till USKAn och där blev det blodtryck 130/65 pulsen tickade på med 65 slag i minuten i lugn tackt. Vågen visade på 2 kilo ner. Sen kom vi till det roliga. Midjemåttet visst har jag känt att jag är mindre om magen. Det var inte taget sen nov 2008. Det var minus 35 cm på drygt ett år, Hurra............. vad jag blev glad. Förstår varför jag nästan behöver hängslen till trosorna.

2 kommentarer:

  1. Gud vad jag skrattar..... hängslen till trosorna. Vilken helskön bild!
    Och grattis till en superchans att köpa fina underkläder. Unna dig det!

    SvaraRadera
  2. Tack, kul att man kan få någon att skratta. Vet att jag höjt temperaturen på dig, till det bättre

    SvaraRadera