onsdag 30 juni 2010

Äntligen

Ringde VC idag om kanyler och trosskydd, men det hände inget de ringde inte tillbaka. När jag så äntligen kom fram, så talade jag om att de inte ringde upp mig som de lovat. De berodde på att jag bara gett dem felaktigt telefonnummer.Försökte ringa på sköterskans telefontid, men signalerna gick fram men ingen svara.Normalt så får man knappa in numret, men idag fick jag tala in det. Det var mitt fel, att de har fel på sina telefoner. Fick i alla fall uträtta mitt ärende.
Nu var jag lagom uppretad så jag ringde Nomor på en gång. Där började hon flumma om att jag inte skickat in några odjur och de fanns inget registrerat på mig. Jag hade bara talat om mitt namn när hon svarade, så hon ljög för hon hade ingen adress eller om jag bodde i villa eller lägenhet. Jag tog till hundrösten, ja den man använder när man ska få hundar att lyda. Hej hopp, det bara rasslade till i hjärnkontoret, hon ville ha all data och vilka odjur det var. På fredag kommer det en kille och sanerar, vi kan inte sova i sovrummen på ett dygn.
Rickard kommer att sova i vardagsrummet och dörrarna till sovrummen kommer att vara stängda och fönstren öppna. Jag åker och våldgästar Tomas och Carina. Ska bli skönt att bli av med de där odjuren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar