måndag 22 februari 2010

Lilla Istiden 2010

Min hjärna har frusit ihop tror jag. Förra torsdagen ringde sjukgymnasten och talade om vilken grupp jag skulle gå i och vilken tid. Hjälp, var skrev jag upp det, har två kalendrar men inte i någon av dem står det antecknat,fattar ingenting för sådana där tider är jag noga med, och antecknar i regel direkt i båda kalendrarna. Får ringa i morgonbitti och kolla upp när,var,hur och varför.
Skulle till lab och ta PK prov idag men fick inställa det för de visste inte om jag skulle få någon taxi,och när jag skulle få den. Jag måste lämna det provet före 11:00 och jag brukar ringa när hemtjänsten är klar här på morgonen. Idag föll inte alla bitar på plats, så jag ringde VC och talade om hur läget var, de antecknade det och jag ska åka dit i morgon när jag kommit i kläderna.Trött på denna kyla och snöoväder som lamslår hela Sverige. Min dotterdotter åkte från Fruängen till Sofia skola, men det tog 4 timmar då hade hon trasslat sig till Gullmarsplan. Då vände hon och åkte hem, hon hade fått nog av kyla snö och komunala komunikationer som inte fungerade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar