onsdag 17 februari 2010

Vattengympa

Hurra idag fick jg börja på min vattengympa, underbart jag provade att simma och det fungerade utmärkt. Jag gick runt i bassängen några varv, satt på en stolliknande sak och böjde benen bakåt och sträckte ut den förde benen i sidled och ihop och cycklade. Balansövningar tåhävningar och knäböjningar. Det fungerade även att gå uppför i trappa, men nerför gjorde det lite ont så det fick bli på barnvis stegvis. Milda makter vilket sendrag jag fick efteråt, just nu känner jag mig mörbultad, får se hur det känns i morgon när jag vaknar. Troligen både stelt och ömt både här och där

2 kommentarer:

  1. Jag ska iväg ikväll. Har sådan tur att jag promenerar dit på fem minuter.

    SvaraRadera
  2. Jag blir avis*s* Idag har jag känt av att jag var flitig, men jag kan inte mjäka om jag ska komma någonvart

    SvaraRadera