fredag 26 mars 2010

Dumskalle

Idag blev det en extra resa till Handen. Det låg några kolor kvar i köket på bordet. När jag vattnade blommorna i går kväll så stoppade jag en i mun. Naturligtvis var jag tvungen att tugga på höger sida i munnen fast jag visste att jag hade en provisorisk fyllning där. Klart att den fastnade i kolan. Mycket dumt gjort, jag är tillräkligt gammal för att veta att man inte ska göra så och att kola är livsfarligt för tänderna, men likväl bär jag mig åt som en barnunge.
Dagen har varit lugn, Rickard var och hämta hem mitt paket med kläder och Kaisas födelsedagspresent. Kläderna såg bra ut, jackan har en härligt korallröd färg en vit kjol och tvåpack med topp en svart en vit med kort ärm och V-ringad, 2 pak linnen ett rött och ett vitt med röda små rosor. Nu ska jag bara leta på ett par skor, för de tjocka kängorna börjar bli för tjocka,sen är det bara våren och värmen jag väntar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar