torsdag 29 oktober 2009

Dagen efter vattengympa

Jag har faktiskt inte några större besvär efter gympan igår, axlarna ömmar lite och några småmuskler här och där , fantastiskt, börjar redan och längta efter nästa gympapass.
Har tvättat ett par maskiner i dag. Har nu laddat en mörk 40º som jag kör igång i morgonbitti.
Gjorde rent duschbrunnen efter Rogers dusch idag, ja han som hojta härom kvällen att det inte var rengjort slarvade när han gjorde rent, han tror att torkar man bort det som är i yttre gallret så är det OK. Vad då all skit som ligger i det undre då? det var kvar, men nu är det borta.
För det gör jag rent efter varje dusch som jag gör. Hur det kan bli helt igentäppt om alla gör rent efter sig förstår jag inte. Är det Mor Inga som är här och duschar som vi inte märker, jag vet ju att hon är lat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar