tisdag 13 oktober 2009

Knäoperation

.Jag sitter här och funderar, hur jag ska lägga upp de tre närmaste månaderna. Var till SöS idag Jäkla läkare, jag ville ha remiss för få ordning på händerna, icke sa Nicke, han hade lagt in remiss om mina knän, det vänstra som är mest illa däran efter vurpan jag gjorde för 5 år sen, finns inget brosk på höger sida av knäet. Inget att undra på att det vill småvärka där så fort jag ligger eller sitter still, plus att det ibland känns som det vill leva sitt eget liv och böja sig i sidled. Ja det ska väl gå det här också, inom tre månader, 5 dagar på sjukan och sen rehabilitering 6 mån håjaja, tur att det finns hemhjälp så man kan fixa till lite extra hjälp under den här tiden, för Roger har ju fullt upp med sig själv.Finns det någon knäopererad som kan ge mig lite information. Jag har fått ett gäng med papper som jag har läst igenom, men jag får väl läsa igenom dem fler gånger. Blir det OK knäet efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar