söndag 30 augusti 2009

Stingslig

Vet inte vad det är, men jag känner mig stressad blir aggresiv för ingenting, hela tiden tjat kan du göra det, kan du svara på det, suck.......... varför inte försöka själv. När jag frågar har du gjort si och så, så får jag till svar ja. Varför fungerar det när jag försöker, varför hittar jag saker och ting. Även om de står och håller i sakerna så ser de inget. Jag kallar det ren bekvämlighet, det är enklare om någon annan gör det åt en då slipper man att anstränga varken hjärna eller muskler. Slutgnällt nu.
Nu går vi mot ny vecka och även mot ny månad rackarns vad fort tiden går, man hinner knappt med i svängarna. 23:11 någon slängde soppor nu, de tänker inte på den krake som bor våningen över sopnedkastet och som har sopnedkastet under sovrummet, när man slänger soppor så går ett hjul igång för att soppåsen ska komma ner i säcken . Men jag tror den som bor där är i det närmaste döv för så många gånger som det varit stopp och personen inte har reagerat, kanske bekvämlighetskäl det också, jobbigt och ringa och säga till, det blir när jag eller granntanten upptäcker att det börjar bli fullt eller lukta illa, så ringer vi och då är det fixat inom någon timme. Jaha det blev lite mer gnäll, kunde inte hålla mig.
Ska snart krypa ner i bingen och titta in i huvudet på mig själv. Tror inte det är så mycket att se där just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar